~Bloggies~

Tuesday, July 13, 2010

saya suka berbahasa melayu klasik:)


Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
oh,tidak,,sy cuma suam2 kuku shaja.:)

Soalan ke-dua : upload wallpaper yang anda guna sekarang
kena upload ka juga?aih,malas.haha

Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.

ni laptop kawan saya,jdi,wallpaper gmbar dia.


 

Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?

oh,sgt lama..rasa-rasanya awal tahun ?hee

 





Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
paling latest ah?erm,lagu dlm blog saya la,,
lets just fall in love again:)




Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
lpas ni maw mndi,pastu kuar mkn.

 

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

leena, linut, nutnut, har, harle (ok fine,pelik bukan?)


 

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
1. kak wanie
2. sheera
3.raihan
4.kaka
5.faz
6.kak santi
7. neils
8.fyth


Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
semestinya,mama saya:)


 
Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5

faz, selamat pulang ke sabah;)



 

Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?

oh,raihan,,kawan saya semasa sekolah menengah:)




Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?

kaka rakan sebilik saya:)



 

Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6

kak santi,jaga perut tu,tidak sabar maw tmbah ank buah:)
 

 

Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2
sheera chomel,,hihi

 




Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?

neils dan fyth?mereka kawan baik saya semasa sekolah menengah:)




Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda??
1. khalila mazida kalimin.dia adalah sahabat baik saya sejak dari sekolah rendah lagi..:))))

2. dia seorang yg sangat peramah dan talkactive dalam kalangan kawan2 saya;)

3.dia org kadazan dusun dan tinggal di tmn viewpoint,inanam..kn darl?hihi

4. org ckp muka saya hampir sama dengan dia(omg,perasan ka tu ah??haha)

5.saya tahu dia syg saya,,awww;p


 
Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.

 
sakit kepala sbb lapar.lol





Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal?

ok,saya tidak kenal mana2 razman.



Soalan ke-duapuluh : gay or less?
oh,gay .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...