~Bloggies~

Wednesday, October 6, 2010

wah bertuahnyaaa Dr. Harlina :)

Dr Harlina??
eh eh,mcm nama saya jaa..hihi..
yaa,,memang nama saya tapi org lain k..
hmm..ckp pasal gadis yang bernama dr. Harlina ni..mesti korang kenal kan??
lebih2 lagi ada salutation Dr` di situ...
haihhh,,jelesnya saya dengan miss doctor nii..dah la cantik, doktor pulak tuee..
and yang paling penting dan tergempak ...
dia ni tunang kepada Mr. Astronaut (eh betol ke aku eja nie??) yang terkenal sekali di Malaysia..
iaitu Datuk Syeikh Muzaffar merangkap lelaki idaman Malaya nii..
da tulis tunang tu mesti la akan kahwin kn?and tarikh yg diorang pilih untuk kahwin pun dekat2 je lagi..
10/10/10..wahh cantik kn tarikh ni?
and satu Malaysia pon da taw yang majlis perkahwinan diorang ni nanti ada siaran oleh tv3,..
tk sabar la nk tgk!mesti gadis2 yg frust di luar sana termasuk saya rasa nak menangis ja tgk..(jgn mara yee mr boyfieee..hihi)
apapapun,untung dr Harlina kn?da la pandai,dapat husband pon Astronaut..ASTRONAUT NEGARA lak tuee...hmmm.
ok2..masing-masing pon ada jodoh masing-masing..lagipon, nobody`s perfect kn?(cehh ayat redha..heh)
so,,di kesempatan ini,,saya pon selaku penulis blog yang tidak seberapa ni..ingin mengucapkan..
TAHNIAH!buat lelaki idaman Malaya, Datuk Syeikh Muzaffar dan pasangannya, Dr Harlina (si cantik manis)
di atas perkahwinan korg!u both rock la!:))
Jowm layannnnnnnnn gambar2 preweds diorg yang membuat para gadis rasa2 nak kahwinnn..gempak tak gempak gambar2 diorg nii...heeeeee

gambar wedding sheikh muzaffar

gambar wedding sheikh muzaffar

gambar wedding sheikh muzaffar




haa,cantik kn??????
sumber: beautifulnara



Ikhlas dari Dr. Harlina ,eh?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...